Caroline in Cape Town :-)

De wereld is te groot voor mij.....

Hier het laatste berichtje want ik ben bijna weer in Holanda..

Colombia, het land van de guerrillas, cocaine, koffie en criminele verhalen. Helaas veel te kort hier geweest en dus moet ik terug! Bogota gezien met het grootste goudmuseum ter wereld. Ook ondergrondse zoutcathedraal bezocht. Helemaal geweldig is het Colombiaanse nachtleven! Weer salsa lesjes gehad..misschien wel van wat guerrillas! Verder heb ik nog een illegale afterparty meegemaakt, heel apart. Het is wel duidelijk aan cocaine is hier geen gebrek!

Toen het vliegtuig naar Costa Rica waar we Ronald van het vliegtuig haalden. Mooi de laatste 6 weken een man erbij! Als eerst richting Tortuguero, ook wel de mini amazone genoemd, aan de Caribische kust. Overdag in de kano tussen de krokodillen, apen en ander wild en ´s avonds het strand op om te zien hoe grote schildpadden de zee uit komen en hun eieren leggen. Toen door naar Puerto Viejo, een waar rasta en reggaedorp vol rastafarians. Golfsurfen en swingen op reggaemuziek tussen allemaal Bob Marley´s!
Hierna lekker aan de Pacific Coast van Costa Rica en Nicaragua gesurfd.

Een waar paradijs zijn de Bay islands in de Caribische zee van Honduras. Witte stranden, palmbomen, licht blauw helder water...
Hier hebben Marijn en ik onze PADI (duikbrevet) gehaald in een 4 daagse cursus. Ronald heeft hem vorig jaar al gehaald in Brazilie. Mooi dat duiken, alsof je in 1 groot aquarium zit met super mooie vissen.
Hier ook 1 van de mooiste dingen van mijn reis meegemaakt.. Toen we voor onze laatste duik het water op gingen zagen we dolfijnen in de verte, wij erheen met de speedboot en ze sprongen voor en om onze boot heen op 1 meter afstand! Er bleken ook kleine walvissen te zijn. We zijn met flippers en duikbril het water ingesprongen en de dolfijnen zwommen vlak langs me heen en walvissen onder me door, GEWELDIG!

Verder niks geen last gehad van de Orkaan, ze dachten dat hij over de eilanden zou komen, maar gelukkig niet gebeurd!

Verder nog veel meer verhalen maar die vertel ik wel als ik terug ben! Dan ook de nieuwe foto´s! Tot snel!

Kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!