Caroline in Cape Town :-)

Hard werken...

Ik ben alweer 5 weken in het prachtig mooie Zuid Afrika! Het leven als reisleider bevalt me prima! Ik begeleid 23-daagse rondreizen voor nederlandse en belgische toeristen. Ik slaap in luxe hotels, kom op geweldig mooie plekken en elke dag zijn er leuke activiteiten die ik als reisleider natuurlijk gratis mag doen. Het mooiste is wel dat ik gigantisch veel dolfijnen en walvissen van heel dichtbij heb gezien en de safari\'s in het Krugerpark waar o.a. de neushoorns, olifanten, leeuwen en giraffen om je jeep lopen. Het organiseren en regelen van de reis is leuk werk en de groepen zijn gezellig. Verder heb ik al heel wat feestjes gehad met muzikanten uit Congo die ik vorig jaar in Kaapstad heb leren kennen. Ook met reisleiders die je onderweg tegenkomt en het personeel van de hotels is het erg gezellig en kan het erg laat worden. De Afrikaanse biertjes en wijntjes gaan er lekker in zullen we maar zeggen...

26 augustus ben ik klaar met werken en heb dan nog tot 8 september voor ik terug moet naar Nederland. Ik ga naar Zimbabwe en misschien nog een weekje terug naar Kaapstad. Ik weet nog niet of ik volgend jaar de master in ga. Ik heb mijn laatste tentamen niet gehaald en heb hier een herkansing gemaakt over internet. Eind augustus hoor ik pas de uitslag. Jullie merken het wel als ik terug kom, als ik hier blijf weten jullie genoeg...:-)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!