Caroline in Cape Town :-)

We staan in de krant in Paraguay!!

Evelyn en Raymond kwamen me opzoeken in Brazilië! We hebben 2 geweldige weken met ze gehad. Vanuit Sao Paulo de bus naar Rio de Janeiro gepakt, een super stad! Heel veel gedaan en gezien oa een voetbalwedstrijd in Maracanastadion (1 groot feest op de tribune maar 1 grote rel erna waar 3 helicopters en super veel politie de boel moesten sussen, mooie sensatie dus!) gratis concert van Lenny Kravitz op de Copacabana, lekkere stranden en cocktails en natuurlijk het nachtleven. Lapa is een wijk in Rio waar je de salsa en samba danst tot je erbij neervalt. Ik werd alle kanten opgegooid door die Brazilaanse mannen, maar volgens mij pak ik het ritme leuk op. Marijn en ik zijn nog op heel aparte vekleedfeesten beland maar na heel wat alcohol liepen wij er ook heel apart bij...haha

Hierna een paar dagen naar Buzios geweest ten noorden van Rio. Lekkere stranden, veel lol gemaakt en heerlijk gesurfd!! In Buzios hebben we afscheid genomen van Evelyn en Raymond en zijn Marijn en ik terug naar Rio gegaan om nog een weekend te feesten.

Toen op naar de Iguazu Falls. De grootste watervallen van Zuid Amerika op de grens van Brazilië en Argentinië. Wij zaten in Argentinië en ze zijn schitterend. We zijn nog met een speedboat onder een waterval doorgegaan, erg cool.

In andere landen werden we gewaarschuwd om niet naar Paraguay te gaan, de Lonley Planet beschrijft het als 1 van de corrupste landen en backpackers zouden er zeldzamer zijn dan jaguars....Dus op naar Paraguay!! Zitten nu bijna 2 weken in de hoofdstad Asucion. Heerlijk nog geen toerist gezien, leuke jongeren ontmoet, spotgoedkoop hier, 1 grote voetbalgekte in de stadions en we zijn weer student! Jazeker spaanse les, elke dag 4 uur naar school en daarna (geloven jullie nooit) zelfstudie! Kunnen mooi oefenen want engels kennen ze hier niet. Verder staan we in de nationale krant. We hebben een journalist ontmoet die erg geinterreseerd was. Het artikel gaat over de negatieve publiciteit van Paraguay in de lonley planet en andere landen en over wat wij van Paraguay vinden. Haha we worden beroemd!!

14 april op naar Buenos Aires, Argentina! Ja... het leven is zwaar!