Caroline in Cape Town :-)

From Africa to Brasil...!!!

Na mijn laatste bericht zijn we nog een week in Cape Town geweest en hebben we vooral gefeest! Na leuke weken is de groep gesplitst. Mirjam is terug in Groningen, Miriam gaat weer terug naar Zimbabwe en Marijn en ik zijn naar Johannesburg gevlogen waar we 4 nachten bij stinkend rijke familie van Marijn hebben geslapen. Vooral veel in hun zwembad en jacuzzi in de achtertuin gelegen en natuurlijk kon de champagne bij het avondeten niet ontbreken. We hebben ook cultureel gedaan en zijn naar het apartheidsmuseum en theater geweest. Ook hebben we een aardbeving gevoeld in Jo'burg wat heel apart was...

En toen....op naar BRASIL!! We zijn gastvrij ontvangen bij Manolo, Esther en Marja mijn familie in Sao Paulo die ik al 15 jaar niet meer gezien heb. Sao Paulo is een zakenstad waar 15 miljoen mensen wonen, heel groot en druk. We hebben dus geluk dat we hier mensen kennen anders waren we echt verdwaald en hadden we nooit de leuke plekjes van de stad ontdekt. Het hele weekend zijn we op pad geweest en hebben ze ons de stad laten zien. De 1e avond stonden we al flink te feesten met Marja, mijn achternicht en we zijn met allemaal mensen van Phillips, het bedrijf van Manolo, een dag de oude binnenstad ingeweest. Verder hebben we hier het eten ontdekt. Hier eten ze s middags een grote maaltijd en in de weekenden eet je buiten de deur. We zijn naar 3 geweldige restaurants geweest waar je kunt pakken wat je wilt en zoveel je maar wilt. Heel apart is churrascaria, wat uit het zuiden van Brazilie komt. Hier komen ze de hele tijd met vlees aan de spit langs de tafels en kun je nemen wat je wilt. Marijn en ik zaten steeds zo vol dat we de rest van de dag niks meer konden eten!! Heerlijk eten dus!! Het Brazilaanse leven bevalt ons perfect!! Manolo, Esther en Marja Obrigada!!

Vanavond komen Evelyn en Raymond, vrienden van mij, aan in Sao Paolo. Morgen vertrekken wij met z'n 4-en met de bus naar Rio en gaan we daar flink feesten!!

Verder heb ik mijn telefoon in Namibie in een hangmat laten liggen dus sms-en is zinloos! Mijn telefoon word weer naar NL toegestuurd dus in augustus ben ik waarschijnlijk weer bereikbaar haha!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!