Caroline in Cape Town :-)

Nog 1 weekje Zimbabwe

Hello there,

Als eerst wil ik de familie veel sterkte wensen met het verlies van Sophie, mijn nicht die vorige week veel te jong is overleden. Mijn gedachten zijn vaak bij jullie in Dusseldorf.

De dagen hier in Mutare vliegen echt voorbij. Vorige week een 2-daagse hockeyworkshop gegeven aan de sportleaders, echt leuk. Ondanks dat de meeste op blote voeten speelden, wat best eens pijnlijk kon zijn, gingen ze er helemaal voor. Ze kunnen nu leuke hockeylesjes geven in de townships met de materialen die ze uit Nederland van de KNHB hebben gekregen. Verder zijn we afgelopen weekend met ze op teambuilding geweest. Veel sporten gedaan als cricket, netbal, tennis en voetbal en nog andere spelletjes. Tijdens 1 van mijn tennislessen ging er een aap met een tennisbal vandoor, heel apart. Ik heb de achtervolging nog ingezet, maar hij won het boomklimmen. De sportleaders stonden me gewoon uit te lachen..haha! Mooie beesten die apen!
Zaterdagavond hadden we een feestje. Met wodkaflessen voor 3 euro en wat sprite heb je zo het afrikaanse dansritme te pakken zullen we maar zeggen...

Op het moment wonen we met 7 nederlanders in huis, er zijn 2 stagaires van de PABO bij gekomen. Gezellige boel dus, slaap nu lekker op het balkon.
Met Miriam heb ik alweer flink gegolfd in de Vumba mountains, 30 km van Mutare. Volgens mij echt 1 van de mooiste banen ter wereld! Liftend erheen en voor een paar euro heb je clubs, een caddie, balletjes en natuurlijk een karretje!! Geweldige dingen, alleen zit je nooit veilig als Miriam rijdt! Na de botsing van vorig jaar presteerde ze het dit jaar om echt bijna een sloot in te rijden en om het karretje op 2 wielen te laten rijden!

We hebben besloten een weekje langer in Mutare te blijven. Dinsdag gaan Marijn en ik voor 2 dagen naar Harare om Mirjam (Tonnie) op te halen. Een vriendin uit Groningen die een maand mee gaat reizen. Zondag 7 feb vertrekken Miriam, Marijn, Mirjam en ik via Bulawayo naar Botswana. Yes na Zimbabwe, Mozambique, Zambia en Zuid Afrika weer een nieuwe afrikaanse stempel in ons paspoort haha..

Leuk al die wave reacties en mailtjes! Mijn vrijdagavond is nu zelfs druk hoor ik! Sportse en werkse daar! En Brigitte een biertje in Capetown lijkt me wel wat! Ik ben daar van 26 febr t/m 6 maart.

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!